اخبار

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

اسایشگاه خیریه معلولین قم



120x240 AsayeshgahQom.com 2 بنر های آسایشگاه


اصلا دوستت داشت ؟

ســـפֿــت اســـت ببـازﮮ

تمـام اכـساس پاکت را

و هنـوز نفهمیده باشـﮯ

اصلا "בوستت"בاشت؟

http://s4.picofile.com/file/7993268923/Love_BG_1_www_mihandownload_com_.jpg

روزگار

rd81cobqa6dvzsquc8oe.jpg

موضوعات

امکانات جانبی

مرگ تائید نشده شاهین نجفی

بازدید: 113
دسته بندی: اطلاعیه,اخبار,
 


به گزارش بولتن نیوز، جام نیوز نوشت: پس از آنکه مدتی قبل خبر دستگیری شاهین نجفی خواننده هتاک در رسانه ها منتشر شد چند روزی است که اخباری مبنی بر به درک واصل شدن این مرتد گزارش شده است.


شاهین نجفی خواننده هتاك و مرتد كه در ترانه هاي خود به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) توهين كرده بود بر اساس گزارش های غیر رسمی و تائید یک منبع آگاه، به احتمال قوی به درک واصل شده است.

این خواننده هتاک چند وقتی است که در هیچ محفل عمومی و خصوصی دیده نشده است و حتی برخی از نزدیکان این مرتد نیز از او خبری ندارند و از او اعلام بی اطلاعی می کنند.

شاهين نجفي در دوره اصلاحات گروه هاي زيرزميني موسيقي رپ را در رشت و تهران ترتيب داد و در سال 84 از ترس مجازات بدليل ارتكاب جرائمي نظير همجنس بازی به آلمان گريخت و پس از مدتی ترانه های توهین آمیز نسبت به امامان معصوم (ع) را در خارج از کشور اجرا کرد.


شاهین نجفی، خواننده‌ای هتاک است که در اشعار خود به ائمه معصومین و امام هادی (ع) توهین کرد. این جسارت وی با واکنش علما، مراجع و دلسوزان مواجه شد؛ تا جایی که کمپین‌های مردمی برای اعدام انقلابی وی به راه افتاد.

وی چندی پیش در گفتگو با یک نشریه آلمانی گفته بود: بین موقعیت من و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چرا که سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما من باید روی صحنه باشم و اکنون این موقعیت از من سلب شده است و باید بد تر از اوضاع سلمان رشدی زندگی کنم.

گفتنی است که هیچگونه اخباری مبنی بر زنده بوده شاهین نجفی پس از اعلام  دستگیری اش منتشر نشده است و بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی برخی نزدیکان این خواننده هتاک در صفحات شخصی شان در شبکه های اجتماعی به احتمال قوی شاهین نجفی به درک واصل شده است.

هنوز هیچ منبع رسمی در آلمان این خبر را تائید و یا رد نکرده اند فقط در گزارشهای پلیس آلمان به این مطلب اشاره شده است که چند ماهی است شاهین نجفی ناپدید شده است و نزدیکان او هم از او خبری ندارند.


این مطلب در تاریخ: پنجشنبه 28 فروردین 1393 ساعت: 9:46 منتشر شده است
نظرات(0)

مصاحبه با بچه های گروه ترافیک

بازدید: 175


 مصاحبه با بچه های گروه ترافیک

 

مصاحبه با بچه های گروه ترافیک

 همشهری جوان: اواسط مصاحبه لو می دهند که چند باری تا سر حد مرگ با هم دعوا کرده اند. و خب از وسواسی که سر کارشان دارند اینطور برمی آید که این چند بار یعنی چند صد بار سر ساخت هر ترک! حالا حتما دیگر اسم و رسمی از بچه های گروه ترافیک شنیده اید یا حداقل یکی از ترک های آلبومشان را گوش داده اید …

 

ادامه مصاحبه درادامه مطلب


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 06 اسفند 1392 ساعت: 11:59 منتشر شده است
نظرات(0)

مرگ 5 نفر در صحنه فیلم معراجی‌ها + تصاویر و اسامی کشته‌شدگان

بازدید: 125
دسته بندی: اطلاعیه,اخبار,

 

شش نفر از عوامل فیلم «معراجی ها» یک ساعت پیش بر اثر انفجاری در سر صحنه جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی مشرق، 5 نفر از عوامل فیلم «معراجی‌ها» که در جلوه های ویژه حضور داشتند سر صحنه این فیلم که در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری می شود جان خود را از دست دادند.

 

 

 

 

برای خواندن متن کامل خبربه ادامه مطلب مراجعه کنید


این مطلب در تاریخ: شنبه 21 دی 1392 ساعت: 18:54 منتشر شده است
نظرات(0)

امیرتتلودستگیرشد

بازدید: 117
دسته بندی: اطلاعیه,اخبار,

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/47fd0d60c32f26f81.jpg

 

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد.

+ادامه مطلب را بخوانید...


این مطلب در تاریخ: چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت: 11:07 منتشر شده است
نظرات(0)

هدفمندکردن یارانه ها

بازدید: 141
دسته بندی: اخبار,

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی موضوع حذف سه دهک از لیست یارانه‌بگیران مطرح شده که در صورت اجرای اين طرح، پرداخت نقدی 30 درصد از یارانه‌بگیران قطع خواهد شد.

 

البته دولت دهم به دنبال حذف 8 میلیون خانوار از لیست یارانه‌بگیران بود که عمر دولت احمدي‌نژاد به اجرای این طرح نرسید و با روی کارآمدن دولت یازدهم موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها طبق روال گذشته پیگیری می‌شود.

 

نمایندگان در نظر دارند با پیشنهاد ماده واحده‌ای که به قانون 16 ماده‌ای هدفمندسازی الحاق خواهد شد، دولت را ملزم به حذف سه دهک از لیست یارانه‌بگیران کنند.

 

اما این نکته مبهم وجود دارد که ساز و کار تشخیص دهک‌های پردرآمد چه بوده و برچه اساسی، اقدام به حذف این سه دهک خواهند کرد؟

 


اطلاعات دقيقي از دارايي‌هاي افراد نداريم

 

در این رابطه "حسینعلی حاجی‌دلیگانی" عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله مشکلاتی که در اجرای این طرح وجود دارد، این است که ما سیستم اطلاعاتی کاملی از وضعیت دارایی‌های افراد جامعه نداریم.

 

وی افزود: بنابراین با وجود این مشکل نمی‌توانیم تشیخص بدهیم که کدام‌یک از افراد جامعه در کدام دهک قرار دارد.

 

نماینده شاهین‌شهر تصریح کرد: این موضوع از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که قرار است سه دهک از لیست یارانه‌بگیران حذف شود.

 


اگر عزم جدي باشد، دهك‌ها قابل تشخيص است

 

این در حالی است که "جعفر قادری" رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، نظر دیگری دارد و معتقد است: اگر دولت عزم و اراده جدی برای تشخیص دهک‌ها داشته باشد، این کار عملی است.

 

وی در این رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: دولت پایگاه‌های اطلاعاتی زیادی در اختیار دارد و می‌تواند با تطبیق اطلاعات این پایگاه‌ها و با روشی علمی و با تلفیقی از ثروت و درآمد افراد به توان خرید ‌آنها پی ببرد.

 

نماینده شیراز تصریح کرد: افراد یا توان جاری دارند یا ثروتی دارند که منشاء درآمد است، بنابراین با مجموع اینها می‌توان قدرت خرید افراد را تشخیص داد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با رد اين مسئله كه برخي از دارایی‌های افراد در جایی به ثبت رسمی نرسيده است، گفت: تمام اطلاعات مربوط به افراد وجود دارد، از قبیل اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات، اطلاعات خودرو، زمین‌ها و ... که با اطلاعات آنها می‌توان به درآمد و ثروت آنها پی برد.

 

قادری تاکید کرد: به عنوان کسی که اطلاعات اقتصادی دارد می‌گویم، اگر عزم و اراده‌ای برای تشخیص دهک‌ها وجود داشته باشد، این امر به راحتی قابل انجام است.

 

نماینده شیراز اظهار داشت: در اقتصاد هیچ روش بی‌هزینه وجود ندارد‌ بنابراین باید روشی انتخاب کنیم که هزینه آن کمتر باشد.

 

اضافه مي‌شود، "علي‌محمد احمدي" نماينده دهلران پيش از اين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از تصمیم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای الزام دولت به حذف 3 دهک از لیست یارانه‌بگیران خبر داد.

 

www.torkalakimusic.ir


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت: 12:37 منتشر شده است
نظرات(0)

آیا خواستگاری دخترها از پسرها یک فاجعه است؟! ( مردم چقدر پررو شدند! برای دخترش شوهر پیدا نمی‌کنه اومده سراغ پسر من...")

بازدید: 161
دسته بندی: اخبار,

می‌دانم که رسم نیست دختر از پسر خواستگاری کند اما من می‌خواهم پسرتان را برای دخترم خواستگاری کنم ...

 


خواستگاری دخترها از پسرها

من پسرتان را دوست دارم و می‌دانم که دخترم را خوشبخت می‌کند. دخترم 20 سالش است و دانشجوی حسابداریه... می‌دونم چقدر پسرتو دوست داری اما من هم دخترم رو دوست دارم و نمی‌خواهم هر کسی دامادم بشه. خود مریم هم راضیه... اصلا کی بهتر از پسر شما... الان هم نمی‌خواهد جواب بدی... برو با پسرت صحبت کن شاید اون هم از مریم خوشش اومد..."

 

برای مشاهده کامل متن به ادامه مطلب مراجعه کنید


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت: 12:20 منتشر شده است
نظرات(1)

تجاوز به دانش آموز ابتدائي/ فريادي که بي‌جواب نماند + تصاوير اعدام در ملاء عام در قائمشهر

بازدید: 205
دسته بندی: اخبار,

عرفان قلي نژاد که يک دختر ابتدايي را چندين بار مورد تجاوز قرار داده بود، بامداد امروز به دار آويخته شد.


تجاوز به دانش آموز ابتدائي

 


عرفان قلی‌نژاد فرزند قاسم 18 ساله به جرم تجاوز به عنف، متهم به زنا و ضرر جسمانی، ایجاد ضرب و جرح، فحاشی و مزاحمت برای بانوان در میدان ولایت شهرستان قائمشهر اعدام شد.

این فرد در طول راه مدرسه برای یک دانش‌آموز دوره ابتدایی مزاحمت ایجاد می‌کرد چند بار وی را مورد تجاوز قرار داد و با فیلم گرفتن از صحنه تجاوز فرد را می‌ترساند که آبروی وی را می‌برد.

در زمان اجرای حکم اعدام دادستان شهرستان قائمشهر، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه شهرستان و فرمانده انتظامی قائمشهر و مسئولان قوه قضاییه حضور داشتند.

 


تجاوز به دانش آموز ابتدائي

 

برای مشاهده کامل متن وعکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت: 12:09 منتشر شده است
نظرات(0)

سناریوی مرگبار پسر جوان برای ازدواج با زن دایی

بازدید: 175
دسته بندی: اخبار,

پسر جنایتکار که با همدستی زن دایی خود نقشه قتل دایی اش را اجرا کرده بود با تأیید حکم قصاصش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

 


سناریوی مرگبار پسر جوان برای ازدواج با زن دایی

 


به گزارش مهر، دوم آذرماه سال 89 همزمان با شکایت مردی در پلیس آگاهی ورامین راز این جنایت فاش شد.
او به کارآگاهان گفت: خانه ام را به زوج جوانی اجاره داده بودم که امروز زن مستأجر سراغم آمد و گفت: همسرم برای کار به بندر عباس رفته به همین خاطر قصد دارم خانه را زودتر از موعد قرارداد تحویل دهم. تخلیه ناگهانی خانه و مشاهده لکه های خون در اتاق خواب باعث شد به موضوع مشکوک شده و به اداره آگاهی مراجعه کنم.

 

برای خواندن کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

www.torkalakimusic.ir


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت: 12:03 منتشر شده است
نظرات(0)

رقم خوردن یک حادثه شوک برانگیز در مازندران همه شادی‌ها را به تلخی کشاند

بازدید: 133
دسته بندی: اخبار,

پسر کينه‌اي شوهر عمه ورزشکار خود را با ضربات چاقو در مراسم عروسي به قتل رساند


قتل شوهر عمه ورزشکار در مراسم عروسي توسط برادر داماد در مازندران


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در ابتدایی‌ترین ساعات شب در حالی که همه چیز مهیای برگزاری یک جشن عروسی در یکی از شهرهای غرب مازندران بود و همه مدعوین از این رویداد شاد بودند، رقم خوردن یک حادثه شوک برانگیز همه شادی‌ها را در این جشن به تلخی کشاند و چهره یک جشن عروسی با شادی‌هایش در یک چشم بر هم زدن به عزا تبدیل شد.
 
حدود ساعت 20:20 شب در یک تالار برگزاری جشن عروسی در حاشیه سلمان شهر (متل قو) واقع در غرب مازندران و در حالی که همه چیز مهیای برگزاری یک جشن شاد برای رفتن 2 جوان به خانه بخت بود و میهمانان یکی یکی وارد تالار می‌شدند و همه‌ فامیل و آشنایان با هم دیدار تازه می‌کردند، می‌گفتند و می‌خندیدند، کسی حتی در خیال خود نیز نمی‌توانست فکر کند لحظاتی دیگر این جشن شاد به عزا تبدیل می‌شود.

 

برای مشاهده کامل خبر به ادامه مطلب مراجعه  کنید


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت: 12:00 منتشر شده است
نظرات(0)

وقيحانه‌ترين هتک حرمت به دختر 15 ساله

بازدید: 139
دسته بندی: اخبار,

به گزارش پلیس دختر 15 ساله پس از دیدن تصاویر انتشار یافته در فیس بوک که سه تن از همکلاسی وی حین تعرض جنسی مخفیانه عکس و فیلم گرفته بودند خود را به دار آویخت.

 


وقيحانه‌ترين هتک حرمت به دختر 15 ساله

به گزارش پلیس دختر 15 ساله پس از دیدن تصاویر انتشار یافته در فیس بوک که سه تن از همکلاسی وی حین تعرض جنسی مخفیانه عکس و فیلم گرفته بودند خود را به دار آویخت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اسوشیتد پرس سارا توگا 15 ساله پس از حضور در یک مهمانی که در یک خانه ویلایی در اطراف کالیفرنیا برگزار شد برای اولین بار به پیشنهاد دوستان خود پس از مصرف مشروبات الکلی سنگین که به جای نوشابه به وی داده شد منجر به از دست دادن کنترل خود شد و این امر سود جویان متجاوز را که از همکلاسی های وی بودند حین تعارض جنسی از حمله مشمئز کننده خود عکس و فیلم تهیه کنند.

 

وقيحانه‌ترين هتک حرمت به دختر 15 ساله

 

 

 

 

وقاحت آنان به حدی بود که بر روی بدن قربانی تصاویر و نقاشی کشیدند. این عمل وقیحانه همکلاسی وی در همین جا پایان نیافت. آنان با تهدید وی چند بار دیگر وی را مجبور به قبول خواسته بی شرمانه آنان نمود.

 

وی در حالی که از افسردگی شدید به دلیل آنچه برایش اتفاق افتاده بود بسیار گوشه گیر شده بود.

 

 

 

والدین وی که سارا تنها دخترشان بود از ناراحتی و گوشه گیری وی بسیار ناراحت و نگران بودند. پس از آنکه سارا از درخواست بی شرمانه سه همکلاسی خود سرباز زد در نامه ای که اول از والدین خود عذر خواهی کرده بود با معرفی هر سه همکلاسی متجاوز خود و آنچه بر سرش آمده را نوشت و پس از انتشار عکسهایش در شبکه فیس بوک به زندگی خود پایان داد.

 

 

 

مادر سارا جسد دخترش را در حالی که در حمام خود را حلق آویز کرده بود پیدا کرد. والدین وی پس از خواندن نامه و در جریان قراردادن پلیس خواستار مجازات آنان شدند.

 

پلیس هر سه فرد متجاوز را دستگیر و تا زمان شروع اولین جلسه دادگاه به زندان موقت در کالیفرنیا منتقل کرد. والدین سارا به طور جدی روند پرونده را برای مجازات آنان دنبال می کنند.

 


این مطلب در تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392 ساعت: 11:55 منتشر شده است
نظرات(0)

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 418
کل نظرات کل نظرات : 91
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 33

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 16
بازدید دیروز بازدید دیروز : 116
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 5
آي پي ديروز آي پي ديروز : 25
بازدید هفته بازدید هفته : 16
بازدید ماه بازدید ماه : 1,978
بازدید سال بازدید سال : 9,012
بازدید کلی بازدید کلی : 120,135

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.144.45.137
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

درباره ما