دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

اسایشگاه خیریه معلولین قم



120x240 AsayeshgahQom.com 2 بنر های آسایشگاه


اصلا دوستت داشت ؟

ســـפֿــت اســـت ببـازﮮ

تمـام اכـساس پاکت را

و هنـوز نفهمیده باشـﮯ

اصلا "בوستت"בاشت؟

http://s4.picofile.com/file/7993268923/Love_BG_1_www_mihandownload_com_.jpg

روزگار

rd81cobqa6dvzsquc8oe.jpg

موضوعات

امکانات جانبی

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم

بازدید: 107

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم

 


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا احسان تهرانچی با نام شرط بستم با بالا ترین کیفیت
ترانه ,آهنگ و تنظیم: احسان تهرانچی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم :

میگم با تو حسم خوبه پس بمون هر جا تو بری از همون جا  رد میشم

عشقم با من بمون من تو رو می خوام

از طرز نگات که دلم گیره

از تن صدات که دلم میره

کار خنده هات من چشام سیره

اما تو یه فرقی داری

“شرط بستم با همه که دلت با منه

فکرت پیشمه چشمات باید

شرط بستم دلت عاشقه نشونم بده چشمات باید”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم

♫♫♫♫♫♫

تو چشمات دیونست موجت خوبه

همیشه عطرت با من می مونه

با من می خندی آروم می گیرم

وقتی دستات و با عشق می گیرم

از طرز نگات که دلم.گیره

از تن صدات که دلم میره

کار خنده هات من چشام سیره

اما تو یه فرقی داری

“شرط بستم با همه که دلت با منه

فکرت پیشمه چشمات باید

شرط بستم دلت عاشقه نشونم بده چشمات باید”(دو بار)

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم

 


MP3 – 320

Ehsan Tehranchi – Shart Bastam

MP3 – 128

Ehsan Tehranchi – Shart Bastam


این مطلب در تاریخ: پنجشنبه 12 دی 1392 ساعت: 14:20 منتشر شده است
نظرات(0)

نظرات


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 418
کل نظرات کل نظرات : 91
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 33

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 48
بازدید دیروز بازدید دیروز : 27
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 10
آي پي ديروز آي پي ديروز : 15
بازدید هفته بازدید هفته : 525
بازدید ماه بازدید ماه : 1,894
بازدید سال بازدید سال : 8,928
بازدید کلی بازدید کلی : 120,051

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.200.35
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

درباره ما